Teamet i Censea arbejder dedikeret for at skabe den største success for alle kunder. Censea har grundlæggende et ønske om, at få det bedste frem i alle deres kunder, hver kunde skal på hvert deres område lykkedes bedst muligt.
Vores mission
Censeas mission er at, iværksættere så vel som store etableret virksomheder skal fungerer optimalt, udvikles mest muligt og får størst mulig succes, da det skaber et bedre liv for den enkelte og deres nærmeste – og gør dem glade. Således er virksomheden bygget op om de værdier vores grundlægger har skabt, og til stadighed holder hele teamet skarpe på.
Vores strategi er klar: Du skal opleve mest mulig værdi og tryghed.
Censea har en klar strategi, om at skabe værdi for dig! Det gør vi ved rådgivning, deleøkonomi, partnerskab og oplevelser, der bygger på værdier som:
Censeas arbejde er at gøre en forskel.
Vi ønsker derfor at opnå indsigt, overblik og viden om din økonomi. Vi ser din virksomhed fra helikopterperspektivet, ligesom vi dykker ned i detaljen. Vi giver dig medspil og modspil, der hvor det behøves.
Se vores historie herunder. Siden 2013 er vi gået fra opstart til at have over 450 kunder og i 2023 blev vi en del af Accountor koncernen.
Alene i år har vi fået 114 nye kunder og vi er nu 28 ansatte.
For tredje år i træk har vi modtaget Børsens Gazelle-pris! Denne anerkendelse er ikke kun et mål i sig selv, men også et statement til det hårde arbejde og dedikation, som vores fantastiske medarbejdere viser hver dag. Uden deres engagement og teamwork, ville vi ikke igen have nået denne vigtige milepæl. Tak til alle vores dygtige medarbejdere.
Censea har 10 års jubilæum. Antallet af medarbejdere er 24 og 450 kunder. Censea købes i sommeren 2023 af Accountor Danmark A/S og indgår i Accountor koncernen.
Censea flytter fra Tangmosevej til Gymnasievej og antallet af medarbejdere vokser til 23 og mere end 400 kunder serviceres.
Censea udvider og tæller nu også Censea Net. 375 kunder og over 20 ansatte som en del af Censea Consulting og Censea Office.
Nye 100 kunder kommer til gennem partnerskabet med Blumesnaadt Office – nu Censea Office. Der er nu 320 kunder og 16 medarbejdere.
175 kunder og 11 medarbejdere er nu en del af Censea Consulting, og der nedsættes en mentorgruppe og en daglig leder.
Censea Consulting har nu 138 kunder og 6 medarbejdere.
Censea Consulting overgår til ApS 5 medarbejdere og 105 kunder. Censea Consulting overgår til ApS og har nu 5 medarbejdere og 105 kunder
Der ansættes en medarbejder mere og 60 kunder serviceres nu på ny adresse Tangmosevej, Køge.
Censea Consulting har nu 35 kunder og 2 medarbejdere foruden Jan Drøcher
Censea Consulting har nu 20 kunder, flytter til egne kontorlokaler på Tigervej, Køge og ansætter sin første medarbejder.
Censea Consulting grundlægges 13 februar, som enkeltvirksomhed på Jan Drøchers hjemmeadresse i Køge.
Censea Office: Frigiv ressourcer til at vækste yderligere
Står du overfor et bankmøde, der kræver ekstra opmærksomhed, eller har du brug for, at vi kommer ud til dig i virksomheden og gennemgår forretningskritiske tiltag eller udfordringer?
Censea rådgiver og hjælper med alt i det daglige arbejde, både på kontoret og hos dine revisorer og i banken.
Du har brug for at frigøre dig fra det daglige arbejde med bogføring, telefonpasning og kontoropgaver. Vores Officeløsning kan tilbyde telefonpasning, så ingen kundehenvendelse ligger på telefonsvareren eller bliver glemt.
Dette løser vi dels med øget digitalisering, der hvor det er muligt, og dels ved effektivt at overtage disse opgaver – afhængig af dit enkelte behov.
Er du interesseret i at vide mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed? Tag kontakt her
Kontakt os
Skal vi hjælpe dig? Fortæl os, hvad vi kan gøre for dig – vi vender hurtigt tilbage. Husk at skrive e-mail eller telefonnummer
Vores adresse og kontaktinformationer – Du finder os her