Telefonpasning og kontorservice

Gå ikke glip af det vigtige kundeopkald – lad os stå for din kundeservice

Kundeservice efter dit behov

Vi kan hjælpe dig med: 

  • Telefonpasning, omstilling, beskedservice og generel kundeservice. 
  • Kalender booking
  • Besvarelse og sortering af virksomhedens info e-mail, så vigtige henvendelser kommer i fokus. 
  • Salgsassistance, modtagelse af ordrer, opfølgende opkald på tilbud mm. 
  • Har du en webshop, kan vi håndtere kundeservicen 


Skræddersyet løsning, der dækker dit behov

Samarbejdet med os indledes altid med en grundig gennemgang af hvilke opgaver I ønsker løst og på hvilken måde. Alt er tilpasset dig og din virksomhed, så dine kunder får en rigtig god kundeoplevelse 

Når vi sammen har afdækket de opgaver, der skal løses beslutter du endeligt omfanget af supporten. Det kan være du ønsker daglig support fra kl. 7 til 16, eller kun når der er behov. Som noget nyt tilbyder vi nu også døgnservice gennem samarbejdspartner- ring for nærmere.

Nogle vælger at benytte vores service når de selv er forhindret af et møde eller er travlt optaget af en opgave. Vi er der altid, når der er ferie, sygdom, pause, eller bare meget at se til.

Hvem er vores kunder?

Vi servicerer virksomheder af alle størrelser og forskellige brancher. Uanset størrelse og branche oplever vores kunders kunder, at de bliver godt modtaget hos os.

Vores service er på en måde helt simpel, men samtidig af ekstrem vigtighed – for det er afgørende, at man som kunde bliver modtaget professionelt og imødekommende, når man kontakter en virksomhed. Hos os styrker du virksomhedens kundeservice i højsæde.

Læs her, hvad vores kunder siger, om vores løsning >>

Med os som partner, kan du få tid til dine spidskompetencer – og få tid til flere kunder

Præcis som opgaven tilpasses, er det ligeledes dig som kunde der beslutter omfanget af supporten, det kan være dagligt fra kl. 7 til 16, eller bare når der er behov. Nogle vælger at benytte vores service når de selv er forhindret af et møde eller er travlt optaget af en opgave. Vi er der altid, når der er ferie, sygdom, pause, eller bare meget at se til.

Spørg endelig løs, hvis du har nogle opgaver som ikke står beskrevet, så vil vi prøve at være behjælpelig med at løse dem. Skriv eller ring til os, og inden for 24 timer, har du et konkret tilbud på opgaven fra os.

Teamet

Vores team er sammensat af rutineret medarbejdere med bred erfaring og forretningsforståelse.

Prissætning

Vi anbefaler altid, at der betales efter forbrug, dog  er der et minimums abonnement pr ydelse. Der kan også laves fastprisaftale med gennemgang hvert kvartal, når opkalds info haves. 

Hos os er der ingen bindingsperioder

Vi tror ikke på, at holde nogle fast i et samarbejde, hvis det ikke fungerer, og aftaler under 1000 opkald pr. måned, kan derfor opsiges løbende måned plus en måned.

Hos os ønsker vi partnerskab, og har løbende dialog med vores kunder for at indfri de ønskede forventninger.

Priseksempel:

  • Onboarding kr. 1000 (engangsbeløb)
  • Telefonservice med omstilling og beskeder kr. 20,20 pr. opkald / mindste abonnement kr. 505 inkl. 20 opkald.
  • Kundeservice, booking, fejlmelding i evt. eget system kr. 32,32 pr. opkald /mindste abonnement kr. 808 inkl.20 opkald.
  • Udringning og booking i kalender kr. 50.50 pr. lead (3 opringninger)/mindste abonnement kr. 1111 inkl. 20 lead.
  • Ovenstående priser er eksklusiv moms
  • Beskedservice på e-mail og/eller på SMS.
  • Telefonsvarer udenfor åbningstiden Kr. 0,-
  • Service: mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00. NYT NYT mulighed for døgnservice gennem samarbejdspartner, ring for pris.

Kontakt os

Har du spørgsmål? Vi sidder klar til at hjælpe

Skal vi hjælpe dig? Fortæl os, hvad vi kan gøre for dig – vi vender hurtigt tilbage. Husk at skrive e-mail eller telefonnummer