Censea Office
Gør det, du er bedst til og lad os tage resten
Kontorservice efter dit behov
Vi løser de opgaver, du står og mangler hjælp til på kontoret, og vi tilpasser det præcis til dit behov.
Du sammensætter selv løsningen inden for:
- Telefonpasning
- Kundeservice
- Besvarelse af e-mail
- Salgsassistance
- Modtagelse af ordrer
- Back Office opgaver
- Vi passer din webshop, hvis du ønsker det.
Læs her, hvad vores kunder siger, om vores løsning >>
Skræddersyet løsning, der dækker dit behov
Samarbejdet med os indledes altid med en grundig gennemgang af hvilke opgaver der ønskes løst og på hvilken måde. Alt er tilpasset den dig og din virksomhed, så dine kunder ikke opdager, at der er outsourcet til Censea Office - vores opgave er at være din forlængede arm.
Præcis som opgaven tilpasses, er det ligeledes dig som kunde der beslutter omfanget af supporten, det kan være dagligt fra kl. 7 til 16, eller bare når der er behov.
Nogle vælger at benytte vores service når de selv er forhindret af et møde eller er travlt optaget af en opgave. Vi er der altid, når der er ferie, sygdom, pause, eller bare meget at se til.
Vores kunder opdager ikke, at i ikke er en del af vores organisation. I er en god partner for PARTNER Advokater
Hvem er vores kunder?
Vi servicerer såvel enkeltmandsvirksomheder, som store børsnoterede selskaber og webshops. Uanset størrelsen oplever vores kunders kunder, at de bliver godt modtaget. Vores service er på en måde helt simpel, men samtidig af ekstrem vigtighed – for det er afgørende, at man bliver modtaget ordentligt, professionelt og imødekommende, når man kontakter en virksomhed. Hos os sættes kundeservice i højsæde.
Med os som partner, kan du få tid til dine spidskompetencer – og få tid til flere kunder
Præcis som opgaven tilpasses, er det ligeledes dig som kunde der beslutter omfanget af supporten, det kan være dagligt fra kl. 7 til 16, eller bare når der er behov. Nogle vælger at benytte vores service når de selv er forhindret af et møde eller er travlt optaget af en opgave. Vi er der altid, når der er ferie, sygdom, pause, eller bare meget at se til.
Vores behov var rigtig mange sælgere ringede, mange telefonsvarebeskeder efter hvert møde, i dag stort set ingen, hvilket har givet os mere tid med vores kunder
Spørg endelig løs, hvis du har nogle opgaver som ikke står beskrevet, så vil vi prøve at være behjælpelig med at løse dem. Skriv eller ring til os, og inden for 24 timer, har du et konkret tilbud på opgaven fra os.
Teamet
Vores team er sammen sat af rutineret medarbejder med bred erfaring og forretningsforståelse.
Vi ved, hvad det vil sige at yde god service og repræsentere virksomheder udadtil, og er altid klar til at yde en ekstraordinær indsats.
Prissætning
Vi anbefaler altid, at du starter med at betale efter forbrug, for at få et kendskab til omfanget. Derefter kan der, hvis ønskes, laves et abonnement eller en fastprisaftale.
Hos os er der ingen bindingsperioder
Vi tror ikke på, at holde nogle fast i et samarbejde, hvis det ikke fungerer, og aftaler under 1000 opkald pr. måned, kan derfor opsiges løbende måned plus en måned.
Hos os ønsker vi partnerskab, og har løbende dialog med vores kunder for at indfri de ønskede forventninger.
Priseksempel for kundeservice i forbindelse med Webshop, betalt efter forbrug:
- Onboarding kr. 2500 (engangsbeløb)
- Telefonservice med omstilling og beskeder kr. 20 pr. opkald
- Kundeservice, booking, fejlmelding i evt. eget system kr. 40 pr. opkald
- Sortering og besvarelse af infomail kr. 40 pr mail. (Indeholder 3 kunde mail henvendelser til samme kunde).
- Disse priser er eksklusiv moms
- Beskedservice på e-mail og/eller på SMS.
- Telefonsvarer udenfor åbningstiden Kr. 0,-
- Service: mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00.
Kontakt os allerede i dag
