Menu

Telefonservice

Gå ikke glip af det vigtige kundeopkald - lad os stå for din kundeservice

Kundeservice efter dit behov

Vi kan hjælpe dig med: 

  • Telefonpasning, omstilling, beskedservice og generel kundeservice. 
  • Kalender booking
  • Besvarelse og sortering af virksomhedens info e-mail, så vigtige henvendelser kommer i fokus. 
  • Salgs assistance, modtagelse af ordrer, opfølgende opkald på tilbud mm. 
  • Har du en webshop, kan vi håndtere kundeservicen 

Hvem er vores kunder?

Vi servicerer virksomheder af alle størrelser og forskellige brancher. Uanset størrelse og branche oplever vores kunders kunder, at de bliver godt modtaget hos os.

Vores service er på en måde helt simpel, men samtidig af ekstrem vigtighed – for det er afgørende, at man som kunde bliver modtaget professionelt og imødekommende, når man kontakter en virksomhed. Hos os styrker du virksomhedens kundeservice i højsæde.

 

Læs her, hvad vores kunder siger, om vores løsning >>

Skræddersyet løsning, der dækker dit behov

Samarbejdet med os indledes altid med en grundig gennemgang af hvilke opgaver I ønsker løst og på hvilken måde. Alt er tilpasset den dig og din virksomhed, så dine kunder får en rigtig god kundeoplevelse 

Når vi sammen har afdækket de opgaver, der skal løses beslutter du endeligt omfanget af supporten. Det kan være du ønsker daglig support fra kl. 7 til 16, eller kun når der er behov.

Nogle vælger at benytte vores service når de selv er forhindret af et møde eller er travlt optaget af en opgave. Vi er der altid, når der er ferie, sygdom, pause, eller bare meget at se til.

I er en god partner for PARTNER .  Vores kunder oplever at I er en del af vores organisation. 

Hvem er vores kunder?

Vi servicerer virksomheder af alle størrelser og forskellige brancher. Uanset størrelse og branche oplever vores kunders kunder, at de bliver godt modtaget hos os.

Vores service er på en måde helt simpel, men samtidig af ekstrem vigtighed – for det er afgørende, at man bliver modtaget ordentligt, professionelt og imødekommende, når man kontakter en virksomhed. Hos os sættes kundeservice i højsæde.

Telefonpasning og skræddersyede løsninger



Med os som partner, kan du få tid til dine spidskompetencer – og få tid til flere kunder

Præcis som opgaven tilpasses, er det ligeledes dig som kunde der beslutter omfanget af supporten, det kan være dagligt fra kl. 7 til 16, eller bare når der er behov. Nogle vælger at benytte vores service når de selv er forhindret af et møde eller er travlt optaget af en opgave. Vi er der altid, når der er ferie, sygdom, pause, eller bare meget at se til.

Vores behov var rigtig mange sælgere ringede, mange telefonsvarebeskeder efter hvert møde, i dag stort set ingen, hvilket har givet os mere tid med vores kunder

Spørg endelig løs, hvis du har nogle opgaver som ikke står beskrevet, så vil vi prøve at være behjælpelig med at løse dem. Skriv eller ring til os, og inden for 24 timer, har du et konkret tilbud på opgaven fra os.

 

Teamet

Vores team er sammensat af rutineret medarbejdere med bred erfaring og forretningsforståelse.

Vi ved, hvad det vil sige at yde god service og repræsentere virksomheder udadtil, og er altid klar til at yde en ekstraordinær indsats.

Prissætning

Vi anbefaler altid, at der betales efter forbrug, dog  er der et minimums abonnement pr ydelse. Der kan også laves fastprisaftale med gennemgang hvert kvartal, når opkalds info haves. 

Hos os er der ingen bindingsperioder

Vi tror ikke på, at holde nogle fast i et samarbejde, hvis det ikke fungerer, og aftaler under 1000 opkald pr. måned, kan derfor opsiges løbende måned plus en måned.

Hos os ønsker vi partnerskab, og har løbende dialog med vores kunder for at indfri de ønskede forventninger.

Priseksempel for kundeservice i forbindelse med Webshop, betalt efter forbrug:

  • Onboarding kr. 1000 (engangsbeløb)
  • Telefonservice med omstilling og beskeder kr. 20,20 pr. opkald / mindste abonnement kr. 505 inkl. 20 opkald.
  • Kundeservice, booking, fejlmelding i evt. eget system kr. 32,32 pr. opkald /mindste abonnement kr. 808 inkl.20 opkald.
  • Udringning og booking i kalender kr. 50.50 pr. lead (3 opringninger)/mindste abonnement kr. 1111 inkl. 20 lead.
  • Ovenstående priser er eksklusiv moms
  • Beskedservice på e-mail og/eller på SMS.
  • Telefonsvarer udenfor åbningstiden Kr. 0,-
  • Service: mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00. NYT NYT mulighed for døgnservice gennem samarbejdspartner, ring for pris.

Kontakt os allerede i dag

Gå ikke glip af værdifuld viden til din virksomhed
Tips og tricks til bedre økonomisk overblik. Invitationer til events og foredrag. Vi sender kun, når vi har noget på hjerte.